joi, 30 august 2012

A treia zi în Valdivia (o zi lungă cu multe poze)

Înainte să ieșim în oraș am asistat-o pe Erica (mama lui Ivan) la bucătărie. Pentru prânz făcea ”cazuela de pavo” - o supă cu tot felul de legume aproape întregi și carne de curcan (ăsta nu era întreg).
Am ieșit apoi pe faleză și am făcut o grămadă de poze: de pe pod, de pe partea cealaltă a răului, cu pendulul lui Foucault, din piața de pește și din centrul orașului. După ce-am făcut amiaza, am fost la cimitir. Acolo i-am lăsat pe ai mei să se comunice cu răposații și eu am luat-o razna printre cruci în cautare de căși de lux (dar mai de veci...).



Vasele de lut pentru supă, puse la încălzit încă de dimineață



Cazuela - supă de legume (întregi) cu curcan



O secție a Universității Austral din Valdivia



Graffiti pe piciorul podului
Faleza râului










Centrul Valdiviei cu cazinoul în stânga, lângă pod







Graffiti pe zidul Muzeului de Artă Contemporană și o balustradă creativă


Piața de pește (500 Pesos =  1 dolar SUA)


Piața de pește
Pendulul lui Foucault
Clădire din Centrul Istoric

Un lup de mare (viu) și în fundal o clădire nemțească tipică pentru sudul Chile
Căși (de veci) de lucs