sâmbătă, 20 octombrie 2012

Între 14:00 și 15:00

Săptămâna asta mi s-au întâmplat cel puțin două lucruri foarte bune:

1. Mi-am dat seama că în privința serviciilor nemții se bucură de niște prejudecăți care-i avantajează (”vă instalăm internetul mâine între 08:00 și 14:00” - care între timp devine ”15:00 - 18:00” și care mai apoi se transformă fără jenă în ”mâine” nu se întâmplă doar în România și în America de Sud...)

2. În ”fereastra” dintre 14:00 și 15:00, am ieșit la făcut poze.
Cum mi-era teamă de punctualitatea murphyană a tipului de la cablu - adică să nu care cumva să apară chiar la trei și-un minut, am dat doar o raită prin noul cartier. Eram în căutare de detalii. Printre altele am găsit și niște denumiri ciudate de buticuri, probabil o urmare a concurenței de a fi mai cool decât celălalt.